Profesjonalne biuro znające się na rzeczy
W świecie biznesu, zarządzanie finansami jest kluczowym elementem sukcesu, szczególnie dla dużych i średnich firm. Dlatego też, przy wyborze partnera do prowadzenia księgowości i obsługi finansowej, warto stawiać na rozwiązania o najwyższym standardzie. Tutaj wkracza w grę Kancelaria Księgowo-Kadrowa Matuszak, która stanowi synonim profesjonalizmu, zaawansowanej wiedzy i pełnego zaufania.

ROZUMIENIE POTRZEB PRZEDSIĘBIORCÓW
W SKALI MAKRO
W naszym podejściu priorytetem jest nie tylko pełna zgodność z przepisami i maksymalizacja korzyści podatkowych, ale również wspieranie naszych klientów w podejmowaniu strategicznych decyzji finansowych. Nasza misja polega na dostarczaniu wartości dodanej przez profesjonalną i rzetelną obsługę księgową, co przekłada się na stabilność i rozwój biznesu naszych klientów.

W ramach usługi prowadzenia ksiąg handlowych zapewniamy:
1. Prowadzenie ewidencji wymaganych przepisami (księga główna, księgi pomocnicze)
2. Prowadzenie ewidencji środków trwałych
3. prowadzenie ewidencji VAT (ewidencja VAT sprzedaży i zakupu)
4. Prowadzenie rozrachunków dla kontrahentów
5. Prowadzenie rozrachunków z tytułu należności / zobowiązań publiczno-prawnych
6. Rozliczanie podatku dochodowego
7. Sporządzanie deklaracji VAT, plików JPK, deklaracji CIT i innych, jeżeli obowiązek ich sporządzania wynika z przepisów
8. Sporządzanie sprawozdań dla GUS
9. Sporządzanie sprawozdań finansowych
10. Sporządzanie sprawozdań wewnętrznych
11. Współpracę z biegłym rewidentem
Czy zmienić biuro?
Odpowiedź na to pytanie wydaje się prosta – jeżeli nie jesteś zadowolony ze świadczonych usług, a dotychczasowe rozmowy nie przynosiły efektów poszukaj innego partnera. Pamiętaj, by przedstawić jasne oczekiwania po to, by sytuacja się nie powtórzyła.
Kiedy rozpocząć współpracę?
Najlepszym momentem na zmianę jest początek roku. Idealna sytuacja to taka, gdy do takiej zmiany możemy się przygotować – ustalić jakie dane musimy przekazać. A z dotychczasowym biurem uzgodnić szczegóły rozwiązania umowy oraz terminy zakończenia współpracy.
Zmiana w ciągu roku
Tak. W naszym biurze klientów przyjmujemy również w ciągu roku. Szczegóły takiego przejęcia omawiamy na spotkaniu. Sam proces jest bardziej skomplikowany i zależny od poziomu współpracy z biurem, z którym kończysz współpracę. Mamy jednak, jak do tej pory, 100% skuteczności w zakresie zmiany biura w ciągu roku.
Audyt dokumentów
Zwykle przed rozpoczęciem współpracy przeprowadzamy audyt dotychczasowej dokumentacji. Chcemy mieć pewność, że Twoja księgowość, kadry i płace są uporządkowane także w okresach zanim rozpoczęliśmy współpracę.
Przejdźmy przez to razem
Poznaj proces rozpoczęcia współpracy z naszą Kancelarią
Pierwsze spotkanie
Spotkajmy się, by ustalić zakres pracy. Możemy to zrobić online lub osobiście u nas lub u Ciebie w biurze. Podczas spotkania określamy Twoje potrzeby i przygotowujemy się do stworzenia indywidualnej oferty.
Oferta dla Ciebie
Otrzymujesz od nas konkretną ofertę. Jeśli zdecydujesz się na nasze usługi planujemy razem termin przekazania dokumentów. Zwykle na tym etapie po otrzymaniu dokumentów dokonujemy także audytu obecnej dokumentacji i sporządzamy szczegółowy raport o stanie obecnego archiwum.
Rozpoczęcie pracy
Na tym etapie komunikujemy się częściej niż zwykle. Ustalamy niejasne szczegóły i uzupełniamy dokumentację. Po tym etapie rozpoczynamy regularną pracę księgową i/lub kadrową.
Zamów bezpłatną ofertę
Pozostaw do siebie kontakt. Skontaktujemy się z Tobą, by dopytać o istotne szczegóły lub w oparciu o dane, które nam dostarczysz przygotujemy dla Ciebie ofertę współpracy z naszą kancelarią. Pamiętaj, że kontakt z nami nic nie kosztuje.
