SPRAWDZONY MODEL WSPÓŁPRACY
WYPRACOWANY PRZEZ LATA DOŚWIADCZEŃ

Nasze biuro, w aktualnej formie, powstało w 2015r. Przyświecał nam jeden cel – połączenie pasji do księgowości z potrzebami firm. Chcemy dzielić się naszą wiedzą i doświadczeniem. Dużą wagę przykładamy do szkoleń. Każdy z naszych pracowników ukończył lub jest w trakcie realizacji szkoleń I, II i III stopnia organizowanych przez Stowarzyszenie Księgowych w Polsce. Równolegle kształcimy się i uzupełniamy wiedzę z zakresu kadr i płac. Pozwala nam to na zaproponowanie kompleksowej obsługi naszym klientom.

Naszym klientom oferujemy obsługę przez jedną, dedykowaną osobę, która będzie znała całą firmę. Taki układ pracy to szybka odpowiedź na zadawane pytania, sprawne wyszukiwanie dokumentów i rozwiązywanie problemów. Nietypowe sytuacje, zawyżone lub zaniżone koszty w porównaniu do miesięcy poprzednich – jesteśmy w stanie wychwycić wszelkie rozbieżności. Służymy pomocą przy wypełnianiu wniosków kredytowych, leasingowych oraz odpowiadaniu na pytania analityków.

Do naszego biura zapraszamy wszystkich przedsiębiorców. Staramy się, żeby zarówno osoba prowadząca jednoosobową działalność jak i spółka zatrudniająca kilkadziesiąt osób czuły, że zajmują się nimi profesjonaliści. Dla nas każdy przedsiębiorca to partner w biznesie.

NASZ ZESPÓŁ

ANITA MATUSZAK

Ukończyła Finanse i Bankowość w Zachodniopomorskiej Szkole Biznesu, studia magisterskie na Uniwersytecie Szczecińskim oraz podyplomowe studia z rachunkowości na Zachodniopomorskim Uniwersytecie Technologicznym. Księgowa z wieloletnim doświadczeniem – od pracy w biurze księgowym, poprzez stanowisko głównej księgowej, aż do właścicielki biura księgowego.

Lubi wyzwania – nieporządek w dokumentach, konieczność wyprowadzenia ksiąg firmy „na prostą” to jej konik. Oraz wyszukiwanie ciekawych orzeczeń i interpretacji podatkowych – które potrafią zmienić spojrzenie na poszczególne pozycje kosztowe. Niezaprzeczalnie zwolenniczka prowadzenia ksiąg handlowych – o ich wyższości nad innymi formami prowadzenia księgowości potrafi mówić godzinami (co nie oznacza, że nie poprowadzi podatkowej księgi przychodów i rozchodów).

Szefowa z wyboru. W pracy stawia na pozytywną współpracę – gdyż firmę tworzą pracownicy.

Od wielu lat walczy ze stereotypem księgowej – Pani w długiej spódnicy, nudnej i nieatrakcyjnej, której praca polega na przepisywaniu cyferek z faktury do komputera. Wiedza i doświadczenie – tym bardzo chętnie podzieli się z każdym klientem. Jednocześnie pokazując, że księgowość to dużo więcej, niż wpisanie liczb do tabelki.

Prywatnie mężatka (ze stażem wzbudzającym podziw u wielu osób), mama dwójki dzieci (już dorosłych). Od dzieciństwa zafascynowana książkami, a od kilku lat – amatorskim sportem. Bieganie, triathlon – to jej pomysł na wyciszenie, spędzenie wolnego czasu i wyzwolenie pozytywnych endorfin.

MARTA ZAWADZKA

Absolwentka ekonomii na Wydziale Zarządzania i Ekonomiki Usług oraz zarządzania biznesem na Wydziale Ekonomii, Finansów i Zarządzania Uniwersytetu Szczecińskiego. Ukończyła również studia podyplomowe z zakresu Kadr i Płac w Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu.

Księgowa z wieloletnim doświadczeniem. Specjalizuje się w rachunkowości spółek kapitałowych. Posiada wiedzę i doświadczenie z zakresu księgowości jednostek NGO (fundacji, stowarzyszeń). Posługuje się branżowym językiem angielskim, a ponadto jej obszarem zainteresowań jest tzw. „twardy HR”. Stara się dostarczać przedsiębiorcom i pracodawcom najlepsze rozwiązania i praktyki biznesowe z obszaru prawa pracy, prowadzenia dokumentacji pracowniczej, kalkulacji wynagrodzeń i zarządzania kapitałem ludzkim w organizacjach. Audytor obszarów HR. Prowadzi szkolenia eksperckie z zakresu legalizacji pobytu i zatrudniania cudzoziemców.

Skrupulatna, zorientowana na Klienta, otwarta na nowe wyzwania i gotowa stale poszerzać swoją wiedzę.

Sprawny menadżer, w naszej Kancelarii zajmuje się kompleksową organizacją i koordynowaniem bieżących spraw administracyjno-biurowych, dba o właściwą atmosferę i organizację pracy. Stara się jak najlepiej przekazywać swoją wiedzę młodszym członkom naszego zespołu.

Przełamuje stereotyp nudnej i pozbawionej poczucia humoru księgowej. Prywatnie mama nastolatka, triathlonistka i miłośniczka wszelkiej aktywności fizycznej. W wolnym czasie pochłania niezliczone ilości książek i dobrych filmów.

ALEKSANDRA DĄBROWSKA

Najmłodsza z naszej kadry, dwudziestojednoletnia Ola, aktualnie łączy pracę w naszej firmie z przygotowywaniem się do egzaminów dyplomowych. U nas pracuje jako asystentka księgowych, w szkole kształci się na zawodowego muzyka na specjalności Instrumentalistyka jazzowa. Pomimo rozwijania się jako perkusistka oraz nauki w Państwowej Szkole Muzycznej II st., dołączyła do nas z chęcią kształcenia się w obszarze księgowości.

Pod okiem naszych księgowych zdobywa wiedzę i doświadczenie. Chętnie uczy się nowych rzeczy i szybko przyswaja wiedzę, którą później wykorzystuje w praktyce, wykonując powierzone jej zadania. Dzięki skrupulatności i pracowitości, bezproblemowo wdrożyła się w naszą firmę. Jej wiodącym obszarem zainteresowania są kadry i głównie w tym obszarze jest szkolona.

Karierę zawodową wiąże z perkusją, ale to nie znaczy, że w jej życiu zabraknie miejsca na księgowość. Chociaż rozwija się w dwóch tak różnych sobie dziedzinach, dzięki swoim umiejętnościom sprawnie je ze sobą łączy.

Prywatnie mama dwójki piesków rasy chihuahua, miłośniczka japońskiej literatury pięknej i gier komputerowych.

PATRYCJA JÓZEFOWICZ

Mistrzyni łączenia nauki, pracy i aktywności fizycznej. Początkująca księgowa, studentka Finansów i Rachunkowości na Wydziale Finansów, Ekonomii i Zarządzania Uniwersytetu Szczecińskiego. Dodatkowo swoją wiedzę poszerza na szkoleniach organizowanych przez Stowarzyszenie Księgowych w Polsce. Interesuje się sprawozdawczością finansową i controllingiem. W pracy ceni sobie możliwości nauki, rozwoju i zdobywania ciekawych doświadczeń oraz przyjazną atmosferę.

Prywatnie sportowiec – amator: biega, pływa, jeździ na rowerze i planuje biegi górskie. W wolnych chwilach czyta wszystko co wpadnie jej w ręce; od biografii, przez fantasy po ustawy. Miłośniczka przyrody, lasu, roślin i dobrej kawy.

ANNA GRZESIEK

Ukończyła Rachunkowość i Finanse Przedsiębiorstw w Wyższej Szkole Bankowej w Toruniu, studia magisterskie na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu. Ukończyła również studia podyplomowe z zakresu bankowości i doradztwa finansowego.

Swoją karierę związaną z finansami rozpoczęła od pracy w bankowości. Dzięki temu zdobyła niezbędne doświadczenie w pracy z klientem. Kierując się chęcią rozwoju swoje zainteresowania oraz karierę zawodową skierowała w stronę księgowości. Księgowa z wieloletnim doświadczeniem w jednostce budżetowej w ostatnim czasie dołączyła do naszego zespołu, chcąc dalej poszerzać swoją wiedzę i doświadczenie.

Prywatnie mężatka, mama dwójki chłopców. Miłośniczka jogi. W wolnym czasie lubi czytać książki z dziedziny rozwoju osobistego.

ANITA MATUSZAK

Ukończyła Finanse i Bankowość w Zachodniopomorskiej Szkole Biznesu, studia magisterskie na Uniwersytecie Szczecińskim oraz podyplomowe studia z rachunkowości na Zachodniopomorskim Uniwersytecie Technologicznym. Księgowa z wieloletnim doświadczeniem – od pracy w biurze księgowym, poprzez stanowisko głównej księgowej, aż do właścicielki biura księgowego.

Lubi wyzwania – nieporządek w dokumentach, konieczność wyprowadzenia ksiąg firmy „na prostą” to jej konik. Oraz wyszukiwanie ciekawych orzeczeń i interpretacji podatkowych – które potrafią zmienić spojrzenie na poszczególne pozycje kosztowe. Niezaprzeczalnie zwolenniczka prowadzenia ksiąg handlowych – o ich wyższości nad innymi formami prowadzenia księgowości potrafi mówić godzinami (co nie oznacza, że nie poprowadzi podatkowej księgi przychodów i rozchodów).

Szefowa z wyboru. W pracy stawia na pozytywną współpracę – gdyż firmę tworzą pracownicy.

Od wielu lat walczy ze stereotypem księgowej – Pani w długiej spódnicy, nudnej i nieatrakcyjnej, której praca polega na przepisywaniu cyferek z faktury do komputera. Wiedza i doświadczenie – tym bardzo chętnie podzieli się z każdym klientem. Jednocześnie pokazując, że księgowość to dużo więcej, niż wpisanie liczb do tabelki.

Prywatnie mężatka (ze stażem wzbudzającym podziw u wielu osób), mama dwójki dzieci (już dorosłych). Od dzieciństwa zafascynowana książkami, a od kilku lat – amatorskim sportem. Bieganie, triathlon – to jej pomysł na wyciszenie, spędzenie wolnego czasu i wyzwolenie pozytywnych endorfin.

MARTA ZAWADZKA

Absolwentka ekonomii na Wydziale Zarządzania i Ekonomiki Usług oraz zarządzania biznesem na Wydziale Ekonomii, Finansów i Zarządzania Uniwersytetu Szczecińskiego. Ukończyła również studia podyplomowe z zakresu Kadr i Płac w Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu.

Księgowa z wieloletnim doświadczeniem. Specjalizuje się w rachunkowości spółek kapitałowych. Posiada wiedzę i doświadczenie z zakresu księgowości jednostek NGO (fundacji, stowarzyszeń). Posługuje się branżowym językiem angielskim, a ponadto jej obszarem zainteresowań jest tzw. „twardy HR”. Stara się dostarczać przedsiębiorcom i pracodawcom najlepsze rozwiązania i praktyki biznesowe z obszaru prawa pracy, prowadzenia dokumentacji pracowniczej, kalkulacji wynagrodzeń i zarządzania kapitałem ludzkim w organizacjach. Audytor obszarów HR. Prowadzi szkolenia eksperckie z zakresu legalizacji pobytu i zatrudniania cudzoziemców.

Skrupulatna, zorientowana na Klienta, otwarta na nowe wyzwania i gotowa stale poszerzać swoją wiedzę.

Sprawny menadżer, w naszej Kancelarii zajmuje się kompleksową organizacją i koordynowaniem bieżących spraw administracyjno-biurowych, dba o właściwą atmosferę i organizację pracy. Stara się jak najlepiej przekazywać swoją wiedzę młodszym członkom naszego zespołu.

Przełamuje stereotyp nudnej i pozbawionej poczucia humoru księgowej. Prywatnie mama nastolatka, triathlonistka i miłośniczka wszelkiej aktywności fizycznej. W wolnym czasie pochłania niezliczone ilości książek i dobrych filmów.

ALEKSANDRA DĄBROWSKA

Najmłodsza z naszej kadry, dwudziestojednoletnia Ola, aktualnie łączy pracę w naszej firmie z przygotowywaniem się do egzaminów dyplomowych. U nas pracuje jako asystentka księgowych, w szkole kształci się na zawodowego muzyka na specjalności Instrumentalistyka jazzowa. Pomimo rozwijania się jako perkusistka oraz nauki w Państwowej Szkole Muzycznej II st., dołączyła do nas z chęcią kształcenia się w obszarze księgowości.

Pod okiem naszych księgowych zdobywa wiedzę i doświadczenie. Chętnie uczy się nowych rzeczy i szybko przyswaja wiedzę, którą później wykorzystuje w praktyce, wykonując powierzone jej zadania. Dzięki skrupulatności i pracowitości, bezproblemowo wdrożyła się w naszą firmę. Jej wiodącym obszarem zainteresowania są kadry i głównie w tym obszarze jest szkolona.

Karierę zawodową wiąże z perkusją, ale to nie znaczy, że w jej życiu zabraknie miejsca na księgowość. Chociaż rozwija się w dwóch tak różnych sobie dziedzinach, dzięki swoim umiejętnościom sprawnie je ze sobą łączy.

Prywatnie mama dwójki piesków rasy chihuahua, miłośniczka japońskiej literatury pięknej i gier komputerowych.

PATRYCJA JÓZEFOWICZ

Mistrzyni łączenia nauki, pracy i aktywności fizycznej. Początkująca księgowa, studentka Finansów i Rachunkowości na Wydziale Finansów, Ekonomii i Zarządzania Uniwersytetu Szczecińskiego. Dodatkowo swoją wiedzę poszerza na szkoleniach organizowanych przez Stowarzyszenie Księgowych w Polsce. Interesuje się sprawozdawczością finansową i controllingiem. W pracy ceni sobie możliwości nauki, rozwoju i zdobywania ciekawych doświadczeń oraz przyjazną atmosferę.

Prywatnie sportowiec – amator: biega, pływa, jeździ na rowerze i planuje biegi górskie. W wolnych chwilach czyta wszystko co wpadnie jej w ręce; od biografii, przez fantasy po ustawy. Miłośniczka przyrody, lasu, roślin i dobrej kawy.

ANNA GRZESIEK

Ukończyła Rachunkowość i Finanse Przedsiębiorstw w Wyższej Szkole Bankowej w Toruniu, studia magisterskie na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu. Ukończyła również studia podyplomowe z zakresu bankowości i doradztwa finansowego.

Swoją karierę związaną z finansami rozpoczęła od pracy w bankowości. Dzięki temu zdobyła niezbędne doświadczenie w pracy z klientem. Kierując się chęcią rozwoju swoje zainteresowania oraz karierę zawodową skierowała w stronę księgowości. Księgowa z wieloletnim doświadczeniem w jednostce budżetowej w ostatnim czasie dołączyła do naszego zespołu, chcąc dalej poszerzać swoją wiedzę i doświadczenie.

Prywatnie mężatka, mama dwójki chłopców. Miłośniczka jogi. W wolnym czasie lubi czytać książki z dziedziny rozwoju osobistego.

Chcesz poznać możliwości współpracy?

Zamów bezpłatną ofertę

Pozostaw do siebie kontakt. Skontaktujemy się z Tobą, by dopytać o istotne szczegóły lub w oparciu o dane, które nam dostarczysz przygotujemy dla Ciebie ofertę współpracy z naszą kancelarią. Pamiętaj, że kontakt z nami nic nie kosztuje.

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w tym formularzu w celu udzielenia odpowiedzi na moje zapytanie. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do udzielenia odpowiedzi na moje zapytanie.