Księgowe wsparcie dla jednoosobowych działalności gospodarczych oraz spółek cywilnych, jawnych i innych osobowych.

Zapewniamy kompleksowe wsparcie księgowe

W rachunkowości niezwykle istotne są dokładność, profesjonalizm i zaufanie. Wybierając naszą kancelarię, otrzymujesz gwarancję tych kluczowych wartości. Nasz zespół doświadczonych księgowych i specjalistów podatkowych dba o precyzyjne prowadzenie Twojej księgowości, zapewniając Ci spokój i pewność. Wybierając Biuro Matuszak, wybierasz partnera, na którego możesz polegać w każdej kwestii finansowej, pozwalając sobie na skoncentrowanie się na rozwoju własnego biznesu.

Księgi Przychodów i Rozchodów

Prowadzimy podatkowe księgi przychodów i rozchodów KPiR

Przeznaczona jest dla osób fizycznych oraz spółek osób fizycznych, które nie posiadają osobowości prawnej (spółka cywilna, jawna, partnerska) – do limitu mln przychodów.

W ramach usługi prowadzenia KPiR zapewniamy:

1. Prowadzenie KPiR zgodnie z obowiązującymi przepisami
2. Prowadzenie ewidencji środków trwałych
3. Prowadzenie ewidencji VAT
4. Rozliczanie podatku dochodowego
5. Sporządzanie deklaracji VAT, plików JPK, deklaracji PIT i innych, jeżeli ich obowiązek sporządzania wynika z przepisów
6. Sporządzanie deklaracji ZUS

M Matuszak

ROZWAŻASZ WSPÓŁPRACĘ Z NOWYM BIUREM KSIĘGOWYM?
POWIEMY CI JAK ZACZĄĆ

Przenoszenie się do nowego biura księgowego to szansa na usprawnienie procesów księgowych i zwiększenie efektywności, co przekłada się na lepszą kontrolę nad finansami oraz oszczędność czasu i zasobów.

Czy zmienić biuro?

Odpowiedź na to pytanie wydaje się prosta – jeżeli nie jesteś zadowolony ze świadczonych usług, a dotychczasowe rozmowy nie przynosiły efektów poszukaj innego partnera. Pamiętaj, by przedstawić jasne oczekiwania po to, by sytuacja się nie powtórzyła.

Kiedy rozpocząć współpracę?

Najlepszym momentem na zmianę jest początek roku. Idealna sytuacja to taka, gdy do takiej zmiany możemy się przygotować – ustalić jakie dane musimy przekazać. A z dotychczasowym biurem uzgodnić szczegóły rozwiązania umowy oraz terminy zakończenia współpracy.

Zmiana w ciągu roku

Tak. W naszym biurze klientów przyjmujemy również w ciągu roku. Szczegóły takiego przejęcia omawiamy na spotkaniu. Sam proces jest bardziej skomplikowany i zależny od poziomu współpracy z biurem, z którym kończysz współpracę. Mamy jednak, jak do tej pory, 100% skuteczności w zakresie zmiany biura w ciągu roku.

Audyt dokumentów

Zwykle przed rozpoczęciem współpracy przeprowadzamy audyt dotychczasowej dokumentacji. Chcemy mieć pewność, że Twoja księgowość, kadry i płace są uporządkowane także w okresach zanim rozpoczęliśmy współpracę.

Decydujesz się na naszą Kancelarię?

Przejdźmy przez to razem

Poznaj proces rozpoczęcia współpracy z naszą Kancelarią

01.
Poznajmy się

Pierwsze spotkanie

Spotkajmy się, by ustalić zakres pracy. Możemy to zrobić online lub osobiście u nas lub u Ciebie w biurze. Podczas spotkania określamy Twoje potrzeby i przygotowujemy się do stworzenia indywidualnej oferty.

02.
Zawsze indywidualnie

Oferta dla Ciebie

Otrzymujesz od nas konkretną ofertę. Jeśli zdecydujesz się na nasze usługi planujemy razem termin przekazania dokumentów. Zwykle na tym etapie po otrzymaniu dokumentów dokonujemy także audytu obecnej dokumentacji i sporządzamy szczegółowy raport o stanie obecnego archiwum.

03.
3, 2, 1... start!

Rozpoczęcie pracy

Na tym etapie komunikujemy się częściej niż zwykle. Ustalamy niejasne szczegóły i uzupełniamy dokumentację. Po tym etapie rozpoczynamy regularną pracę księgową i/lub kadrową.

Chcesz poznać możliwości współpracy?

Zamów bezpłatną ofertę

Pozostaw do siebie kontakt. Skontaktujemy się z Tobą, by dopytać o istotne szczegóły lub w oparciu o dane, które nam dostarczysz przygotujemy dla Ciebie ofertę współpracy z naszą kancelarią. Pamiętaj, że kontakt z nami nic nie kosztuje.

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w tym formularzu w celu udzielenia odpowiedzi na moje zapytanie. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do udzielenia odpowiedzi na moje zapytanie.